Sådan opsiger du et abonnement

Det er brandærgerlig hvis du skal opsige dit abonnement. Det er vi kede af, for det betyder at vi ikke har gjort det godt nok. Du kan ringe til os og opsige dit abonnement, og fortælle os hvorfor du vil opsige.

Vil du opsige et abonnement?

Vil du opsige et abonnement, så sidder kundeservice klar ved telefonen til at besvare dit opkald.

Ring til Kundeservice på 70 70 40 40

Du kan ringe mandag til torsdag i tidsrummet 8:00 - 17:30.
Fredag er der åbent 8:00 - 16:30.
I weekend og på helligdage er der lukket.

Over telefonen kan vi også rådgive dig og finde bedre produkter end dem, du har nu. Du kan få andre kanaler på dit tv, få mere fart på internettet eller bytte dit telefoniprodukt ud med ét, der passer bedre til dig og dine behov. Under alle omstændigheder vil vi meget gerne vide, hvad årsagen er, så vi kan blive bedre.


Hvornår kan jeg opsige et abonnement?

Du kan opsige dit abonnement på YouSee Tv via kabel-tv-stikket med minimum én måneds varsel til udgang af en måned. Du kan opsige dit abonnement på YouSee Tv via telefonstikket med minimum én måneds varsel. 

Du kan opsige dit abonnement på YouSee Bredbånd , Mobil og Telefoni med varsel på mindst 30 dage fra hvilken som helst i dag i måneden.

Der  kan være en bindingsperiode på dit abonnement.

Se om dit abonnement har en bindingsperiode

Hvad betyder opsigelsen for mine andre services?

Du skal være opmærksom på, at du kan miste andre services end dem, du vil opsige. Det er der flere grunde til. For eksempel skal du på visse adresser have et tv-abonnement hos YouSee for at få andre tilhørende tjenester, og har du coax forbindelse, så skal du have et bredbåndsabonnement for at få telefoni hos YouSee.

Det betyder, at opsiger du din kabel-tv-pakke (YouSee Tv - Coax), mister du også automatisk:

  • YouSee Plus, hvis du har det
  • YouSee Bredbånd , hvis det på din adresse forudsættes kabel-tv for at have bredbånd. Mister du bredbånd mister du også YouSee Telefoni.

Opsiger du YouSee Bredbånd, mister du også automatisk:

  • YouSee Telefoni via kabel-tv stik (Coax), hvis du har det
  • Din YouSee e-mailadresse
  • Tjenester, der kan være tilknyttet dit abonnement, som C More, Film & Serier eller YouSee Musik

Bemærk at hvis du ikke har købt dit Mobil bredbåndsmodem skal det sendes retur til følgende adresse:

YouSee A/S 
Datavej 10
5220 Odense SØ

Se flere af vores abonnementsvilkår

I abonnementsvilkårene for dit YouSee-produkt kan du blandt andet læse om, hvordan du ellers kan opsige dit abonnement.

Læs abonnementsvilkårene for YouSee




Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler