YouSee hjælp

Overvejer du at opsige dit abonnement?

Vi er kede af at se dig her på siden. Og vi vil så nødig undvære dig.

Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du oplever problemer eller har brug for en anden løsning.

Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig uanset - ring til os på 70 70 40 40.

Særligt, hvis du vil opsige dit mobilabonnement eller dit fastnetnummer
Hvis du vil have dit telefonnummer flyttet til en anden udbyder, så skal du få din nye udbyder til at flytte dit telefonnummer fra os.
Når vi hører fra din nye udbyder, opsiger vi automatisk dit abonnement og sender dig en ordrebekræftelse.

Det står i din ordrebekræftelse, hvis vi skal have dit udstyr retur. Du kan vælge at returnere udstyret i en af vores butikker eller sende det til os.

Ja, det kan du godt. Du modtager en sms med et ordrenummer, som du skal vise i butikken, når du returnerer dit udstyr.

Vælger du returlabel via mail, modtager du en mail med en ordrebekræftelse og en mail med returlabel fra os. I ordrebekræftelsen kan du se, hvilket udstyr du skal returnere.

Du modtager også en sms med et ordrenummer, hvis du har valgt returnering via mail eller butik, og oplyst os dit telefonnummer. Det ordrenummer kan du bruge til at returnere udstyret i en af vores butikker, selvom du har valgt returlabel via mail.

Hvornår modtager jeg sms'en?

  • Du modtager sms'en med det samme, hvis der er mindre en 3 uger til ordrens udførsel

  • Du modtager sms'en 3 uger før ordrens udførsel, hvis der er mere end 3 uger til ordrens udførsel

Efter opsigelsen sender vi dig en slutopgørelse, som oftest vil være en kreditnota. Slutopgørelsen ligner derfor ikke din normale regning – og den kommer på et andet tidspunkt, end du er vant til. 

Du kan finde mere information om din sidste regning her.

Der vil højst være 6 måneders binding på dit abonnement.
Du kan altid se din bindingsperiode og opsigelsesvarsel i din ordrebekræftelse.

Du kan også kontakte os her.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?