Få hjælp til simkort

Få hjælp til opsætning, brug og løsning af problemer med sim, pin og puk

Tyverispær dit simkort på 70 70 30 20

Du kan ringe til os og tyverispærre dit simkort døgnet rundt.

Ring til nummeret, så snart du opdager, at mobilen er blevet stjålet for at undgå at dit nummer bliver misbrugt. 

Det er en god idé at anmelde tyveriet til politiet og dit forsikringsselskab og få politiet til at spærre din mobiltelefon i et særligt register. Her skal du bruge IMEI-nummer på din mobiltelefon. IMEI-nummeret kan du finde på din kvittering, fra da du købte mobiltelefonen.

Bemærk, at du hæfter for al trafik, indtil det øjeblik du spærrer abonnementet hos Kundeservice. Vær også opmærksom på, at du stadig betaler abonnement/minimumsforbrug, selvom dit SIM-kort er spærret.

Spær simkortet på din selvbetjening

Visse abonnementer giver adgang til, at du også kan tyverispærre simkortet på Mit YouSee. Ser din selvbetjening ud som på nedenstående billede, kan du tyverispærre ved at logge ind på selvbetjening. 

Sådan gør du:

  1. Log ind på Mit YouSee Mobil
  2. Klik på Mit abonnement i menuen i venstre side
  3. Vælg Tyverispærring
  4. Bekræft tyverispærring af dit simkort ved at klikke på Spær simkort ikonet
Tyverispærring gennem Mobil Selvbetjening

Sådan genåbner du et tyverispærret simkort

Hvis du finder din mobil, efter du har tyverispærret dit simkort, kan du bestille en genåbning af kortet på Mit YouSee Mobil. En genåbning af SIM-kortet koster 99 kr.

Har du glemt pinkoden?

Har du indtastet forkert pinkode tre gange. skal du bruge din pukkode. Se her, hvordan du finder din pukkode

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler