Sådan løser du fejl på YouSee Plus-boksen

Oplever du, at din YouSee Plus-boks fryser, at der er fejl i internettilslutningen eller et dårligt tv-signal, så kan det hjælpe at genstarte, opdatere eller gendanne fabriksindstillingerne. Vi giver dig her et overblik over løsningerne på nogle af de typiske fejl.

Intet YouSee netværk

Får du beskeden, at din YouSee Plus-boks ikke kan finde YouSee netværk, er problemet, at tv-boksen ikke har adgang til kabel-tv-nettet.

Løs problemet ved at gendanne fabriksindstillinger.

Fejl i internettilslutningen

Du skal have adgang til internettet med din YouSee Plus-boks for at kunne udnytte alle fordelene. Finder tv-boksen fejl i din internettilslutning, skal du tjekke, at boksen er korrekt tilsluttet internettet.

Du kan forbinde YouSee Plus-boksen til internettet med enten en YouSee-dongle (USB-nøgle) eller et netværkskabel. Du skal derfor vælge din tilslutningsform for at kunne få hjælp til fejlen.

Det kan du læse om i vores guide til opsætning af YouSee Plus-boksen.

Dårligt tv-signal

Hvis boksen konstaterer, at dit tv-signal er dårligt, skal du først undersøge, om kablerne sidder korrekt. Vi anbefaler, at du bruger det antennekabel, der følger med boksen eller benytter et YouSee Ready-godkendt kabel.

Det kan du læse om i vores guide til opsætningen af YouSee Plus-boksen.

Fejl i softwareversion

Hvis der er fejl i din softwareversion, kan en opdatering af softwaren ofte løse problemet. Boksen søger automatisk efter opdateringer, men skulle opdateringerne ikke være synlige for dig, så kan du manuelt søge dem frem.

Sådan opdaterer du YouSee Plus-boksen.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler