Hjælp til tv og streaming



Hvordan genstarter og nulstiller jeg min tv-boks?

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstarts-proces:

1. Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).

Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.

2. Sluk så din tv-boks.

Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.

Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

3. Tænd nu for din YouSee HomeBox igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.

Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.

4. Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.

5. Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.

Bemærk, at selvom du nulstiller din tv-boks, beholder du stadig dine optagelser.

Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer. Vi viser dig her, hvordan du gør.

Sådan nulstiller du din tv-boks

  1. Dit tv skal være tændt når du nulstiller tv-boksen.
  2. Tænd tv-boksen. Tænd/sluk-knappen sidder på bagsiden af tv-boksen. 
  3. Vent 10 sekunder, sluk og tænd så tv-boksen hurtigt på Tænd/sluk-knappen.
  4. Gentag tre gange
  5. Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.

Virker det stadig ikke?

Hvis du fortsat har problemer med dit tv, selvom du både har genstartet og nulstillet din tv-boks, kan du kontakte Kundeservice.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen