Kabelovergravning

Hvis skaden er sket, og du har gravet et kabel over, kan du se, hvordan du anmelder skaden herunder. Er du entreprenør, skal du udfylde formularen. Husk at skrive firmaadressen på den, der har forvoldt skaden i afsnittet Skadevolder. 

Har du problemer med at udfylde formularen eller du vil have status på en fejlmelding, kan du ringe til os på 80 20 10 44. Er du kunde bedes du kontakte din internetudbyder.

Vælg først, om du er entreprenør eller kunde:

Oplysninger om skaden 

Angiv venligst oplysninger omkring den pågældende skade. Vi anbefaler der anvendes en computer og ikke mobilen til denne formular. Vær opmærksom på, at der vil blive sendt en emailkvittering med oplysninger fra denne formular til din oplyste kontaktmail.

Loading...
Tak for din henvendelse. Du vil modtage en kvittering på din henvendelse på sms i løbet af 2 timer mellem kl. 7.00 og 15.00 på normale arbejdsdage, samt en kopi af din henvendelse på den oplyste kvitteringsmail.
Oplysninger om skaden
Oplysninger om skadesstedet

Manglende adresseoplysninger
Hvis der ikke kan gives en præcis adresse:

1) Beskriv bedst muligt, hvor skaden er sket
2) Skriv om nærmeste husstand, nærmeste sidevej eller lignende
3) Angiv venligst postnummer

Hvis vi har brug for flere oplysninger, så vil vi kontakte kontakpersonen

Max 10MB filer. Ønsker du at vedhæfte mere end én fil, hold da ctrl-tast nede ved markering af filer på din computer.

Angiv om du har bestilt LER oplysninger via ler.dk

Angiv det LER-nummer som er oplyst ved bestilling. Hvis dette er ukendt, så skriv ”ukendt”

Oplysninger om skadesvolder (Firmaoplysninger)

Du kan søge både på CVR og virksomhedsnavn

Kontaktpersonen er den samme person, som udfylder denne blanket.

Du kan påføre et sagsnummer/referencenummer, hvis du gerne vil have TDC til at skrive det på den videre kommunikation. Feltet må gerne være tomt

Hvis du ønsker en bekræftelse på denne henvendelse, så udfyld feltet her med din e-mail.

Hvis du har skadet et fiberkabel

Beder vi dig kontakte os hurtigst muligt. Ring venligst til Entreprenørlinjen på 80 20 10 44 for at fejlmelde kablet.

Du kan ikke sende os en henvisning i denne formular, så vælg venligst noget andet under "Hvad er blevet beskadiget?"

Kontakt din internetudbyder

Hvis du som kunde oplever problemer med internet/telefoni/TV, beder vi dig kontakte den internetudbyder du har din forbindelse hos. De vil hjælpe dig med fejlmelding af din forbindelse.

Hvis du opdager et beskadiget skab/søjle, så kan du anvende den formular der ligger under fanen for ”Entreprenør”. Vælg ”Fordelerstander/Skab” og udfyld de oplysninger du har, så oprettes der en fejlmelding på sagen.

Entreprenør

Kunde

5D 34112 Lo Res

Bestil kabelplaner

TDC NET udleverer kabelplaner, og de kan bestilles ved at benytte nedenstående link.

Skal du have påvist kabler, så ring på 70 12 21 10 tast 1.
Påvisningen vil normalt resultere i en regning.

5G Mast Fredensborg 0027 72Dpi Rgb

Anlæg Visitering

”Anlæg Visitering” er vores afdeling for bygherrer og borgere, der skal udføre arbejde, som kan berøre TDC NETs kobber-, fiber- eller coaxnet. Det kunne for eksempel være vejforlægninger, bygningsrenoveringer og flytning af vores skabe eller standere.