Er der binding på mit produkt?

Der kan være en bindingsperiode på dit abonnement, hvilket betyder, at dit abonnement er uopsigeligt i en periode.
Da der kan være forskellige bindingsperioder på forskellige produkter, er det vigtigt, at du læser de gældende betingelser for netop dine abonnementer.

Den gældende bindingsperiode for dit abonnement vil du altid kunne finde i din ordrebekræftelse eller eventuelt af en særskilt aftale mellem dig og YouSee. I disse kan du finde de specifikke opsigelsesregler, der var gældende på det tidspunkt, du bestilte dit produkt. Bemærk at efter bindingsperiodens ophør kan der stadig være et opsigelsesvarsel på et givet produkt.  

Vejledende bindingsperioder kan du desuden finde her:

Tv

  • Tv via kabel-tv-stikket (Coax) - Grundpakken, Mellempakken og Fuldpakken:6 måneders binding
  • Tv via telefonstikket (DSL): 6 måneders binding
  • Tv via fiber: 6 måneders binding
  • 10, 20 og 36 Valgfrie kanaler: Ingen bindingsperiode
  •  Ekstrakanaler: Ingen bindingsperiode
  • C More, HBO og Viasat Film: Ingen bindingsperiode.

Bredbånd

  • Bredbånd via kabel-tv-stikket (Coax):6 måneders binding
  • Bredbånd via telefonstikket (DSL): 6 måneders binding
  • Bredbånd via fiber: 6 måneders binding.

Mobil

  • Der vil være binding på dit abonnement, hvis du køber en mobiltelefon hos os. Du vil være bundet i 6 måneder på det abonnement, du køber sammen med telefonen. Bindingen på abonnementet gælder uanset om telefonen er købt kontant eller på afdrag. 

Telefoni

  • Fastnettelefoni via kabel-tv-stik og modem (Coax): Ingen bindingsperiode
  • Fastnettelefoni via telefonstikket (DSL): Ingen bindingsperiode.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler