YouSee hjælp

Flyt dit fastnetnummer til YouSee

  1. Ring til os på 70 70 40 40 og fortæl, at du gerne vil flytte dit telefonnummer til os.

  2. Du får en mail med en fuldmagt, som du skal udfylde og returnere. 

  3. Vi flytter dit telefonnummer fra din nuværende udbyder til os.
    Du skal ikke selv opsige dit fastnetabonnement hos din nuværende udbyder – det klarer vi for dig.


Du udfylder fuldmagten digitalt og underskriver med MitID.

Ring til os på 70 70 40 40 – så klarer vi resten.

Ring til os på 70 70 40 40 – så klarer vi resten.

Du kan have en opsigelses- eller bindingsperiode hos din nuværende udbyder.
Hvis du vælger en leveringsdato i din opsigelses- eller bindingsperiode, kan du få en regning for den resterende opsigelses- eller bindingsperiode.

Hvis de forudsætter, at du har fastnet samme sted, så bliver de opsagt sammen med dit internet. Det står også i bekræftelsen, du får fra din udbyder.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?