Sådan flytter du dit abonnement

Når du flytter, kan du tage dit YouSee-abonnement med dig. Du melder flytning ved at ringe til os. Der er ingen ekstra omkostninger eller gebyrer, når du tager dit tv, bredbånd eller telefon med til din nye adresse, medmindre der er behov for at grave kabler ned eller lave nye stik.

Meld flytning

Når du flytter, kan du tage dit YouSee-produkt med dig, hvis vi kan levere til din nye adresse. Det tager cirka tre uger at flytte dit produkt, så meld gerne flytning en måneds tid, før du flytter. 

Du ringer til kundeservice og melder flytning på nummer 70 70 42 82

Koster det ekstra at flytte?

Normalt er der ingen ekstra omkostninger eller gebyrer på de fleste af vores abonnementer, når du flytter dine abonnementer med til din nye adresse. Undtagelsen er, hvis der skal graves kabler ned, eller opsættes nye stik i dit nye hjem, før du kan bruge dine YouSee produkter. Er det tilfældet kan du kontakte Kundeservice for priser

Har du fastnet-telefoni via telefon-stikket i væggen, er der et flytningsgebyr på 475 kr. 

Du har ret til at fortryde

Du har selvfølgelig ret til at fortryde flytningen af dit produkt til den nye adresse. Du har 14 dages fortrydelsesret, fra du modtager ordrebekræftelsen.

Relaterede artikler