Sådan flytter du dit abonnement

Når du flytter, kan du tage dit YouSee-abonnement med dig.  Du kan nemt og hurtigt flytte abonnementerne på Mit YouSee. Eller du kan udfylde formularen Meld flytning her – eller ringe til os.

Når du flytter, kan du tage dit YouSee-produkt med dig, hvis vi kan levere til din nye adresse. Det er en god ide at melde flytning til os en måned tid, før du flytter.

Der er ingen ekstra omkostninger eller gebyrer, når du tager dine abonnementer med til din nye adresse – medmindre der er behov for at grave kabler ned eller lave nye stik.

Du kan melde flytning på 3 måder:

1. Log ind på Mit YouSee og meld flytning. Når du er logget ind, kender vi allerede en del af de nødvendige oplysninger. Så bliver det nemt og hurtigt for dig at melde flytning.

2. Udfyld vores flytteformular. Når vi modtager formularen ringer vi til dig og bekræfter og registrerer din flytning indenfor 3 hverdage. 

(Modtager du YouSee via Fiber, kan du kun melde flytning ved at ringe til os på 70 70 30 70)  


3.
Du kan også ringe til kundeservice og melde flytning på nummer 70 70 42 82. 

Se nyttig information i forbindelse med din flytning

Du har ret til at fortryde

Du har selvfølgelig ret til at fortryde flytningen af dit produkt til den nye adresse. Du har 14 dages fortrydelsesret, fra du modtager ordrebekræftelsen.

 

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen





Relaterede artikler