Sådan flytter du dit abonnement

Når du flytter, kan du tage dit YouSee-abonnement med dig.  Du kan nemt og hurtigt flytte abonnementerne på Mit YouSee. Eller du kan udfylde formularen Meld flytning her – eller ringe til os.

Når du flytter, kan du i de fleste tilfælde tage både dit tv-, bredbånd- og telefonabonnement med dig.

Der er ingen ekstra omkostninger eller gebyrer, når du tager dine abonnementer med til din nye adresse – medmindre der er behov for at grave kabler ned eller lave nye stik.

Her kan du se nogle af de mest stillede spørgsmål i forbindelse med flytning.

Hvornår skal jeg melde flytning?
Du skal helst melde flytning, 3-4 uger før du flytter – så kan vi nemlig nå at gøre dine abonnementer klar på din nye adresse.

Mangler der kabler eller antennestik på adressen, skal du regne med, at det kan tage lidt længere at gøre dine abonnementer klar.

Kan jeg bestille en dato for flytning af mine abonnementer?
Ja, du kan ønske en specifik flyttedato – den skal bare ligge minimum to uger frem i tid, fra den dato du bestiller flyttedatoen. Du kan bestille en specifik flyttedato helt op til seks måneder frem i tid.

Hvad, hvis jeg har flere abonnementer hos jer? 
På Mit YouSee  kan du se, hvilke abonnementer du har – og her kan du også nemt flytte dem til den nye adresse. Alt, du skal gøre, er at vælge, de abonnementer du vil have med. Meld flytning på Mit YouSee. 

Skal jeg melde flytning, når jeg kun har mobil hos jer?
Hvis dit mobilabonnement er knyttet til det samme YouSee-kontonummer som dit bredbånds-, tv- eller fastnetabonnement, så flytter det automatisk med, når du melder flytning. 
Hvis dine abonnementer ikke har samme YouSee-kontonummer, skal du huske at oplyse det, når du melder din flytning til os – for at sikre, at dit mobilabonnement også bliver flyttet.  

Kan jeg beholde mit fastnetnummer, når jeg skifter adresse?
Ja, du kan altid beholde dit nummer, når du flytter.

Kan jeg vælge nyt fastnetnummer, når jeg flytter?
Du har mulighed for at komme med et ønske til de fire sidste cifre i telefonnummeret. Og så vil vi forsøge at få dem med i dit nye telefonnummer, hvis de er ledige. De første fire cifre i dit nye nummer er fastlagt på forhånd.

Hvordan ved jeg, at jeg kan få tv/bredbånd fra YouSee på min nye adresse?
Har du allerede et abonnement hos os, kan du ringe til os på 70 70 42 82, og få vejledning.

Har du slet ikke nogen YouSee abonnementer endnu, kan du få hjælp her:
Få hjælp til at bestille tv og/eller bredbånd fra YouSee til din nye adresse

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen





Relaterede artikler