Sådan tilføjer du dit abonnement i Mit YouSee

Er dit kundenummer indenfor 2-300, kan du her se, hvordan du tilføjer et abonnement i dit Mit YouSee Login. Når du har tilføjet dit abonnement, kan du se dit forbrug og få overblik over hvilke tjenester, du har adgang til.

Denne guide er til dig, der modtager produkter fra YouSee gennem telefonstikket (DSL) og dit stik ser sådan ud
Multistik og dobbelt multistik - dit YouSee telefonstik

Mangler der abonnementer på dit YouSee Login?

Det kan være nødvendigt at tilføje enkelte af dine abonnementer til dit YouSee login. De fleste abonnementer vil automatisk være tilgængelige på dit YouSee login, men der er enkelte tjenester, som du manuelt skal ind og tilføje, hvis dit kundenummer er indenfor 2-300. Et manglende abonnement kan dog også skyldes, at abonnementet er tilknyttet et andet login.

Sådan tilføjer du et abonnement til dit YouSee Login

1. For at kunne tilføje dit abonnement, skal du logge på Selvbetjening med dit YouSee Login. Har du ikke oprettet et YouSee Login, skal du starte med at gøre det. Se her, hvordan du opretter et YouSee Login.

3. På forsiden af Mit YouSee skal du scrolle ned til punktet Tilføj abonnement, og klik på Tilknyt abonnement.

Du skal være opmærksom på, at der kan gå et par dage, fra dit abonnement er oprettet, til det kan tilføjes i Selvbetjening.

Er det ikke muligt at tilføje dit nye abonnement, anbefaler vi derfor, at du prøver igen inden for et par dage.

Sådan tilføjer du endnu et YouSee kundenummer til dit abonnement.

4. Du skal nu indtaste dine abonnementsoplysninger

Du skal først indtaste dit telefonnummer fra YouSee. Har du ikke noget telefonnummer fra YouSee, skal du bruge dit EM- eller EF-nummer, som du finder på din ordrebekræftelse eller regning. 

Derefter indtaster du dit ni-cifrede kunde- eller kontonummer. Nummeret står i øverste højre hjørne på din ordrebekræftelse eller regning.

5. Når du har udfyldt oplysningerne, skal du klikke på Videre


Indtast abonnementsoplysninger

Relaterede artikler