Sådan tilføjer du dit abonnement i Mit YouSee

Er dit kundenummer indenfor 2-300, kan du her se, hvordan du tilføjer et abonnement i dit Mit YouSee Login. Når du har tilføjet dit abonnement, kan du se dit forbrug og få overblik over hvilke tjenester, du har adgang til.

Mangler der abonnementer på dit YouSee Login?

Det kan være nødvendigt at tilføje enkelte af dine abonnementer til dit YouSee login. De fleste abonnementer vil automatisk være tilgængelige på dit YouSee login, men der er enkelte tjenester, som du manuelt skal ind og tilføje, hvis dit kundenummer er indenfor 2-300. Et manglende abonnement kan dog også skyldes, at abonnementet er tilknyttet et andet login.

Sådan tilføjer du et abonnement til dit YouSee Login

1. For at kunne tilføje dit abonnement, skal du logge på Selvbetjening med dit YouSee Login. Har du ikke oprettet et YouSee Login, skal du starte med at gøre det. Se her, hvordan du opretter et YouSee Login.

3. På forsiden af Mit YouSee skal du scrolle ned til punktet Tilføj abonnement, og klik på Tilknyt abonnement.

Du skal være opmærksom på, at der kan gå et par dage, fra dit abonnement er oprettet, til det kan tilføjes i Selvbetjening.

Er det ikke muligt at tilføje dit nye abonnement, anbefaler vi derfor, at du prøver igen inden for et par dage.

4. Du skal nu indtaste dine abonnementsoplysninger

Du skal først indtaste dit telefonnummer fra YouSee. Har du ikke noget telefonnummer fra YouSee, skal du bruge dit EM-, EF-, YL- eller YC-nummer, som du finder på din ordrebekræftelse eller regning. 

Derefter indtaster du dit ni-cifrede kunde- eller kontonummer. Nummeret står i øverste højre hjørne på din ordrebekræftelse eller regning.

5. Når du har udfyldt oplysningerne, skal du klikke på Tilknyt abonnement


Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler