Hjælp til Login og Mit YouSee



Tilføj og fjern et abonnement i Mit YouSee

Tilføj et abonnement til dit login

Har du internet, tv eller telefoni via telefonstikket (DSL), kan der være enkelte abonnementer, som ikke automatisk er tilknyttet dit login. Så skal du tilføje abonnementet manuelt, så du fremover kan se det på Mit YouSee. 

Sådan gør du:

1. Du logger ind på Mit YouSee. Har du ikke et login, kan du få hjælp til oprettelse her. 

2. Til højre på forsiden klikker du på Tilknyt abonnement (se billedet øverst).

3. Du skal nu indtaste dine abonnementsoplysninger for det abonnement, du ønsker at tilknytte. 

Du skal først indtaste dit telefonnummer fra YouSee. Har du ikke noget telefonnummer fra YouSee, skal du bruge dit EM-, EF-, YL- eller YC-nummer, som du finder på din ordrebekræftelse eller regning. Nummeret skal indtastes uden mellemrum.

Derefter indtaster du dit nicifrede kunde- eller kontonummer. Nummeret står i øverste højre hjørne på din ordrebekræftelse eller regning.

4. Når du har udfyldt oplysningerne, skal du klikke på Tilknyt abonnement.


Fjern et abonnement

Har du behov for at fjerne et abonnement fra Mit YouSee, skal du følge nedenstående guide.

  1. Du starter med at følge dette link.
  2. Vælg nu det abonnement, du ønsker at fjerne.
  3. Klik herefter på Fjern.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen