Hjælp til YouSee Mail



Hvad er mine serveroplysninger til YouSee Mail?

Har du problemer med at afsende mails? Din server til udgående post  kan være indstillet forkert. Står den til fx 25 skal det rettes til 587. Ellers kan du ikke sende mails.

Her finder du opsætnings-oplysninger, som du skal bruge, hvis du vil opsætte din mail på mobil eller tablet eller mail-klient som fx Outlook.

Indgående server / POP3-server

  • Indgående postserver (POP3): pop3.yousee.dk (eller pop3.mail.dk)
  • Standardport er 995
  • Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
  • Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
  • Der skal sættes et flueben ved 'Min server kræver godkendelse (SSL).

Du kan vælge port 110, hvis du oplever problemer med port 995. Bruger du port 110 skal du ikke sætte flueben ved Min server kræver godkendelse (SSL).  Vær opmærksom på, hvis der bruges port 110, så sendes adgangskoden i læsbar tekst og adgangskoden er dermed blottet i forhold til sikkerhed.

Udgående server / SMTP-server

  • Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk (eller asmtp.mail.dk)
  • Standardport er 587 - TLS (STARTTLS)
  • Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
  • Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
  • Der skal sættes et flueben ved 'Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse'. Dette skal markeres i nogle programmer.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.