Hjælp til YouSee Mail



Vi opgraderer din mailkonto

Har du en mailkonto hos os, kan du se frem til en bedre mail. Vi er nemlig i gang med at skifte vores mailplatform, så du kan få endnu større glæde af din mailkonto. Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive med os på vores chat kl. 08:00-15:00 mandag til fredag. Du finder chatikonet nede til højre inde for vores åbningstid.

Jeg har problemer med min klient som fx Outlook, Mail og lignende. Hvad gør jeg?
Hvis du har problemer med dit mailprogram, kan det skyldes, at du skal have en ny kode. Har du har et Mit YouSee-login, kan du lave en ny kode der. Se i denne guide, hvordan du gør. Har du ikke et Mit YouSee-login, skal du skrive ind til os. Det kan du gøre ved at skrive på vores chat kl. 08:00-15:00 mandag til fredag. Du finder chatikonet nede til højre inde for vores åbningstid.  Når du har fået dit YouSee Login, kan du følge ovenstående guide for at få adgang til dit mailprogram.

Jeg har glemt mit login. Hvad gør jeg? 
Hvis du følger denne guide, kan du finde dine login-oplysninger på MitYouSee. Hvis du ikke har adgang til MitYouSee, eller hvis du ikke kan se din mailboks, skal du skrive til os på vores chat kl. 08:00-15:00 mandag til fredag. Du finder chatikonet nede til højre inde for vores åbningstid.

Hvorfor kan jeg ikke ændre indstillinger i min webmail?
Vores opgradering betyder desværre, at du ikke kan ændre dine indstillinger, før du bliver opgraderet. Dette vil ske senest 15. december. Kun ved at låse indstillingerne kan vi sikre, at din mailkonto bliver flyttet over på den nye mailplatform korrekt. Hvis du ønsker at blive hastemigreret, kan du skrive det til os på vores chat kl. 08:00-15:00 mandag til fredag. Du finder chatikonet nede til højre inde for vores åbningstid.

Får du besked om, du intet bredbånd har?
Tjek at du er logget ind med det korrekte login – menupunktet bredbånd vil fremgå ude i venstre side. Kan du ikke se menupunktet bredbånd, er du ikke på dit bredbåndslogin – klik her for at få dit login tilsendt.

Jeg har mere end én mailkonto. Hvad gør jeg?
På vores gamle mailplatform er det kun muligt at have én gratis indbakke pr. kundeforhold. På vores nye mailplatform kan du have op til 5 forskellige mailadresser med separate indbakker. Når du kommer over på den nye mailplatform kan du derfor tilknytte op til 5 mailkonti til dit kundeforhold. Se her hvordan.

Navn på hovedmail
På den nye mailplatform kan du kun sende mails fra din primære mailadresse. Dette kan du ikke ændre, men du kan oprette op til fem nye mailadresser, hvor mailadressen også får en separat indbakke. Se her hvordan.

Koster det noget ekstra for mig?
Nej, du skal ikke betale ekstra for opgraderingen.

Kan jeg stadig tilgå min mail hvor som helst?
Ja, du kan stadig logge på din webmail, uanset hvor du er. Du skal blot sidde ved en computer, tablet eller mobil med adgang til internettet. 

Mister jeg nogle mails, adresser eller lignende?
Nej, du beholder alle dine mails og mailadresser. Og alle dine mails bliver i de mapper, du har lagt dem i. De mails, du tidligere har lagt i papirkurven, bliver dog slettet permanent.

Hvordan bliver jeg opgraderet?
Opgraderingen sker automatisk.

Ændrer min mailadresse sig?
Nej. Din mailadresse vil være den samme efter opgraderingen. Så var din gamle mailadresse fx dette-er-min-yousee-mail@youmail.dk, vil den stadig være dette-er-min-yousee-mail@youmail.dk. 


Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.