Hjælp til YouSee Mail



Kan ikke sende mail men får fejlbesked

Indimellem kan du møde forskellige fejlbeskeder i YouSee Mail, som gør, du ikke kan sende mails. Din mail er blokeret i op til 2 timer, men bliver automatisk genåbnet.
Brug id'et fra fejlbeskeden til at finde et svar eller en løsning for at undgå at blive blokeret igen.

YSE_OUT_101
Der sendes en masse mails fra din mail, som er SPAM. Vi anbefaler 1) skift dine adgangskode ofte, og 2) sørg for at din enhed er beskyttet mod virus, eksempelvis vha. vores YouSee Sikkerhedspakke. Læs mere om YouSee Sikkerhedspakke her.

YSE_OUT_102
Der sendes en masse mails fra din konto, som indeholder virus. Vi anbefaler 1) skift dine adgangskode ofte, og 2) sørg for at din enhed er beskyttet mod virus, eksempelvis vha. vores YouSee Sikkerhedspakke. Læs mere om YouSee Sikkerhedspakke her.

YSE_OUT_105
Send færre mails end 150 mails indenfor den seneste time, ellers vil dette fortsat ske.

YSE_OUT_106
Nogen prøver at logge ind i din email, men har indtastet adgangskoden forkert for mange gange. Sørg for at holde din adgangskode for dig selv og opdatér den ofte, så ingen får adgang. Vi kan desværre ikke stoppe andre fra at prøve at logge på din email.

YSE_OUT_201
Skift dit password ofte og undgå phishing. Læs mere om phishing her.

YSE_OUT_205
Send færre mails end 150 mails indenfor den seneste time, ellers vil dette fortsat ske.

YSE_OUT_206
Nogen prøver at logge ind i din email, men har indtastet adgangskoden forkert for mange gange. Sørg for at holde din adgangskode for dig selv og opdatér den ofte, så ingen får adgang. Vi kan desværre ikke stoppe andre fra at prøve at logge på din email.

YSE_OUT_207
Vi anbefaler 1) skift dine adgangskode ofte, og 2) sørg for at din enhed er beskyttet mod virus, eksempelvis vha. vores YouSee Sikkerhedspakke. Læs mere om YouSee Sikkerhedspakke her.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen