YouSee hjælp

Sådan bruger du voicemail på din mobil

Når du vil indstille din voicemail, skal du ringe til 20 17 17 17.

Første gang du ringer til din voicemail, bliver du bedt om at oprette en adgangskode og indtale en velkomsthilsen. Adgangskoden skal du bruge, hvis du vil aflytte din voicemail fra en anden telefon end din egen.


Ofte stillede spørgsmål

I Mit YouSee kan du administrere din voicemail. Her kan du også vælge, hvornår opkald skal viderestilles, eller helt slå viderestillingsfunktionen fra.

Sådan gør du

  1. Log ind i Mit YouSee (link)
    Og klik på Mine abonnementer.

  2. Vælg det mobilabonnement, du vil administrere, og scroll ned til Indstillinger.

  3. Scroll ned til Telefonsvarer og viderestilling, og klik på pilen for at folde mulighederne for viderestilling ud.

  4. Her kan du vælge, hvilke opkald, der skal viderestilles, eller om funktionen skal slås fra.

Ja. Din voicemail er som udgangspunkt indstillet til at sende dig en sms, når der er indtalt en ny besked.

Ja. Ved at ringe til +45 20 17 17 17 og taste ”4” for Voicemail-indstillinger, kan du fravælge:

  • Sms-notifikationer ved mistede opkald

  • Sms-notifikationer ved nye beskeder i voicemail

  1. Ring til +45 20 17 17 17, hvor du bliver mødt af hovedmenuen.

  2. Tast ”2” for Velkomsthilsner, og følg vejledningen.

  • Ikke aflyttede beskeder er gemt i 30 dage.

  • Aflyttede beskeder er gemt i 10 dage. Herefter bliver de slettet, medmindre du aktivt har gemt dem.

  • Du kan have 25 beskeder af 4 minutters varighed liggende.

Det kan du sagtens, du skal bare bruge din adgangskode. Ring til +45 20 17 17 17, og følg vejledningen.

Har du endnu ikke oprettet en adgangskode? Så bliver du bedt om det, når du ringer til din voicemail. Du skal blot følge vejledningen.

  1. Log ind i Mit YouSee.
    Og klik på Mine abonnementer.

  2. Vælg det mobilabonnement, du vil administrere, og scroll ned til Indstillinger.

  3. Scroll ned til Telefonsvarer og viderestilling, og klik på pilen for at folde menuen ud.

  4. I punktet Hvor lang tid skal der gå, inden der viderestilles kan du indstille tidsperioden.

  1. Ring til +45 20 17 17 17.
    Hvis du ikke allerede har oprettet en adgangskode, bliver du bedt om at gøre det.

  2. Følg vejledningen.

  1. Ring til +45 20 17 17 17, hvor du bliver mødt af hovedmenuen.

  2. Tast ”4” for Voicemail-indstillinger, og følg vejledningen.

Ja, det kan du sagtens.

  1. Ring til +45 20 17 17 17, hvor du bliver mødt af hovedmenuen.

  2. Tast ”4” for Voicemail-indstillinger, og følg vejledningen.

Det koster almindelig minuttakst at ringe til - og aflytte - din voicemail.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?