Coop bonus

Har du et mobilabonnement hos YouSee kan du optjene en bonus hos Coop. Læs her hvordan du tilmelder dig.

Hvad er Coop Bonus

Coop medlemsbonus er en bonusordning, hvor du med dit YouSee Mobil-abonnement kan optjene bonus hver måned, der sættes ind på din Coop-konto. Hos YouSee får du 5% i bonus på et bonusgivende abonnement, læs hvilke abonnementer der giver bonus her: tillægsvilkår for Coop medlemsbonus 

Er du ikke medlem hos Coop, kan du blive det her

    • Fri Tale / 5 GB
    • Fri Tale / 8 GB 
    • Fri Tale / 15 GB 
    • Fri Tale / 50 GB
    • Fri Tale / Fri Data
    • YouSee 10 Timer + 4 GB
    • YouSee Fri Tale / 6 GB (pr. 1. juli 2018)
    • YouSee Fri Tale + 8 GB
    • YouSee Fri Tale /10 GB (pr. 1. juli 2018)
    • YouSee Fri Tale + 10 GB 
    • YouSee Fri Tale + 25 GB
    • Fri Tale / 5 GB EkstraSim
    • Fri Tale / 8 GB EkstraSim
    • Fri Tale / 15 GB EkstraSim
    • Fri Tale / 50 GB EkstraSim
    • Fri Tale / Fri Data EkstraSim
    • YouSee 10 Timer + 4 GB EkstraSim
    • YouSee Fri Tale / 6 GB EkstraSim (pr. 1. juli 2018)
    • YouSee Fri Tale + 8 GB EkstraSim
    • YouSee Fri Tale /10 GB EkstraSim (pr. 1. juli 2018)
    • YouSee Fri Tale + 10 GB EkstraSim
    • YouSee Fri Tale + 25 GB EkstraSim

Din bonus indsættes hver måned på din Coop-konto, så du kan bruge det til at handle for i din Coop-butik eller Coop-online.

Har du spørgsmål til dit Coop-medlemskab eller bonus, skal du kontakte Coop's medlemsservice på tlf. 43 86 20 20

Hvordan tilmelder jeg mit Coop Medlemsnummer

Er du eksisterende kunde, tilmelder du dig via Mit YouSee eller via din Mit YouSee App.

Du finder tilmeldingen under mine abonnementer og det mobilabonnement du ønsker tilknyttet dit Coop medlemsnummer, der er ingen begrænsninger i hvor mange mobilabonnementer du kan tilknytte.
 

Mit YouSee Web

Under dit mobilabonnement kan du udfylde dit Coop-medlemsnummer. Derefter trykker du på Gem.

Mit YouSee App

Under dit mobilabonnement finder du et link, du skal trykke på for at tilmelde dig til Coop.

Her kan du så indtaste dit medlemsnummer.

Tryk på Gem.

Bemærk, der kan gå op til 24 timer før dit medlemsnummer er registeret.

Hvorfor fejler tilknytning af medlemsnummer

Hvis du oplever at du ikke kan få tilknyttet dit medlemsnummer, skal du være opmærksom på følgende:

  • Er medlemsnummeret tastet korrekt?
  • Er din Coop-konto opdateret med den korrekte adresse?

YouSee validerer dit medlemsnummer med din adresse, så du er sikker på at få din bonus. Er dette ikke korrekt, kan du ændre det via din Coop-konto eller Coop's medlemsservice på tlf. 43 86 20 20

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.