YouSee hjælp

Er din mobiltelefon, tablet eller smartwatch gået i stykker?

Er dit produkt i stykker? Bare rolig, her kan du få overblikket, når det skal repareres.


Du kan bestille en reparation online eller ved at gå i din lokale YouSee butik

Inden du sender:

  • Medsend en kopi af din kvittering, så vi kan se, at varen er købt hos os og dækket af garantien. Her står også et IMEI-nummer, vi skal bruge ved reklamation.

  • Pak produktet forsvarligt, inden du sender det.

  • Dit simkort skal vi ikke bruge.

Mens du venter:

  • Reparationstiden er cirka 14 dage og du får en mail med et link, hvor du kan følge med.

Det med småt:

  • Har produktet tidligere været indsendt, så medsend en kopi af de tidligere følgesedler når du sender det ind igen.

  • Er det 3. gang, du er nød til at sende dit udstyr, så send alt tilbehøret med.

  • Er det under 10 dage siden du købte produktet, så send det hele tilbage - også tilbehør og gerne den originale salgskasse.

  • Du kan ikke få dit udstyr sendt til en udenlandsk adresse efter endt reparation.

Opret sag
  • Tag dit defekte produkt og en kopi af din kvittering, med i butikken. Kvitteringen skal vi bruge så vi kan se, at varen er købt hos os og dækket af garantien.


Skal du have repareret et Sonos-produkt?
Så er det Sonos, der hjælper dig.

Kontakt Sonos
Læs om salgsbetingelser hos Sonos

Meld skaden direkte hos SquareTrade.

Du kan se meget mere, om hvordan din sag bliver behandlet på SquareTrade's hjemmeside.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?