Hjælp til Mobil og Mobilt Bredbånd



Dit nye simkort

Når du modtager dit første simkort fra os, er det allerede aktiveret.

Bliver dit mobilnummer overført fra et andet selskab, er simkortet først aktivt fra den dag, dit nummer bliver flyttet. Du får en sms med datoen.

Simkortet sender vi til dig, 5 dage før dit nummer bliver flyttet over til os. Du kan også afhente simkortet i en af vores butikker.

Har du brug for et nyt simkort? Så bestil det på Mit YouSee, og spar de 99 kr., det normalt koster. Du springer ovenikøbet telefonkøen over.

  • Der er forskellige måder at aktivere dit simkort på, alt efter hvordan du har bestilt kortet.

    Har du bestilt simkortet via kundeservice, kan du se i brevet med simkortet, om det allerede er klar til brug, eller om du selv skal aktivere det.

  • Du kan bestille et nyt simkort i Mit YouSee, hos kundeservice eller i en af vores butikker.

    Bestil på Mit YouSee - og få simkortet til 0 kr.

    1. Log ind på Mit YouSee med dit personlige YouSee Login.
    2. Klik på dit mobilnummer.
    3. Scroll ned til menupunktet Simkort.
    4. Her kan du bestille et simkort.

    Hos kundeservice

    Du kan ringe til kundeservice på 70 70 40 40 og bestille et nyt simkort på hverdage kl. 8-16 og fredage kl. 8-15. Det koster 99 kr.

    I butik

    Du kan bestille og hente et nyt simkort i en YouSee-butik. Det koster 99 kr. Find din nærmeste butik i oversigten over butikker her.

    Skal du bruge eSIM?

    Et eSIM kan du bestille på Mit YouSee både via web og app.

    Læs mere om eSIM

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen