Hjælp til Mobil og Mobilt Bredbånd



Dit nye simkort

Når du modtager dit første simkort fra os, er det allerede aktiveret.

Bliver dit mobilnummer overført fra et andet selskab, er simkortet først aktivt fra den dag, dit nummer bliver flyttet. Du får en sms med datoen.

Simkortet sender vi til dig, 5 dage før dit nummer bliver flyttet over til os. Du kan også afhente  simkortet i en YouSee butikker.

Får du brug for et nyt simkort kan du nedenfor se, hvordan du bestiller og aktiverer simkortet.

  • Der er forskellige måder at aktivere dit simkort på alt efter, hvordan du har bestilt kortet.

    Har du bestilt simkortet via kundeservice, vil der stå i brevet om simkortet allerede er aktiveret og klar til brug, eller om du selv skal aktivere det.

  • Du kan bestille et nyt simkort i Mit YouSee , hos kundeservice eller i YouSee butikker. Simkort koster 99 kr.

    På Mit YouSee

    1. Log ind på Mit YouSee med dit personlige YouSee Login.
    2. Klik på dit mobilnummer.
    3. Scroll ned til menupunktet Simkort.
    4. Her kan du bestille simkort.

    Hos kundeservice

    Du kan ringe til kundeservice på 70 70 40 40 og bestille simkortet på hverdage fra kl. 8:00 til 17.30 og fredage til kl. 16.30.

    I butik

    Vil du hellere bestille og hente simkortet i en YouSee butik, kan du finde oversigten over butikker her.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen