Hjælp til YouSee Musik



Hjælp til periodiske problemer med appen

Oplever du periodiske problemer med YouSee Musik på din mobil eller tablet? Så kan det være nødvendigt at genstarte appen.

I nogle tilfælde kan det også være nødvendig helt af afinstallere appen og geninstallere den igen.

Genstart appen

Start med at nulstille den igangværende session. Det gør du ved at lukke appen helt ned.

På iPhone og iPad

  • Dobbeltklik på Home-knappen, eller stryg fingeren op fra bunden af skærmen.
  • Så dukker de åbne apps frem.
  • Find musik-appen, og swipe den ud af skærmen.
  • Genstart så appen.

På Android

  • Klik på knappen for seneste apps (knap ved siden af Home-knappen).
  • Swipe appen ud af skærmen.
  • Genstart så appen. 

Afinstaller og geninstaller appen

Sådan gør du på iPhone og iPad:

  • Hold en finger ned på appen til der kommer et kryds.
  • Tryk på krydset, for at slette appen.

Sådan gør du på Android

  • Hold en finger ned på app-ikonet.
  • Nu kommer der en menu frem — eller besked i toppen af din mobil med beskeden Afinstaller.
  • Tryk på menupunktet Afinstaller, eller hold fingeren på app-ikonet, og glid fingeren op til beskeden Afinstaller i toppen.

Hent appen igen

Hent så appen igen i enten App Store eller Google Play.

 

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen