Når din arbejdsgiver skal betale

Hvis din arbejdsgiver fremover skal betale dine regninger, eller din arbejdsgiver skal overtage abonnementet for dig, skal din arbejdsgiver kontakte os.

Hvis din arbejdsgiver fremover skal betale dit abonnement, skal din arbejdsgiver kontakte os. Her kan du finde information om, hvem din arbejdsgiver skal kontakte.

Sådan gør du

Har du Fastnet eller Mobil Privat, skal din arbejdsgiver ringe til 70 70 40 40.

Skal dit abonnement flyttes fra én arbejdsgiver til en anden, skal din nye arbejdsgiver kontakte TDC Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90.

Skal abonnementet eller regningen deles mellem dig og din arbejdsgiver, har du følgende muligheder:

  • Hvis du selv skal være den juridiske ejer af dit telefon- og/eller bredbåndsabonnement, men din arbejdsgiver skal være betaler, skal din arbejdsgiver ringe til YouSee Kundeservice på 70 70 40 40
  • Hvis du selv skal eje dit telefonabonnement, og din arbejdsgiver skal eje dit bredbåndsabonnement, skal din arbejdsgiver kontakte TDC Medarbejderbredbånd på 70 70 90 01 og taste 1 og herefter taste 1 igen
  • Hvis du skal stå som bruger af abonnementerne, men din arbejdsgiver juridisk skal eje både telefon- og bredbåndsabonnementet, kan din arbejdsgiver kontakte TDC Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90 og taste 4