Betalingsmuligheder

Du har flere muligheder for at betale din regning for produkter via telefonstikket. Det er op til dig, om du vil betale den online via vores online betalingsformular, oprette fortløbende Automatisk Kortbetaling, eller om du vil lave en betalingsaftale med din bank via Betalingsservice.

Denne guide er til dig, der modtager produkter fra YouSee gennem telefonstikket (DSL) og dit stik ser sådan ud

Modtager du i stedet produkter gennem kabel-tv-stikket (Coax), kan du finde hjælp på denne side.
Multistik og dobbelt multistik - dit YouSee telefonstik

Betal uden login

Fordelen ved at betale din regning via vores online formular er, at du ikke behøver at logge ind i Selvbetjening. Du slipper for at huske på at betale regningen ved at tilmelde din regning til Automatisk Kortbetaling - så bliver din regning automatisk betalt til tiden hver måned.

Bemærk, at hvis vi har lukket dit abonnement, fordi du ikke har betalt din sidste regning, så er det vigtigt, at du betaler din ubetalte regning enten her eller i Selvbetjeningen, før du tilmelder dig en automatisk betalingsform.

Sådan gør du

  1. Gå til vores online betalingsside
  2. Indtast dit kontonummer. Dit kontonummer fremgår af din ordrebekræftelse eller i øverste højre hjørne af din regning.
  3. Indtast regningsnummer. Du finder dit regningsnummer i øverste højre hjørne af din regning
  4. Indtast din e-mail adresse
  5. Klik på Videre
  6. Vælg nu betalingskort og indtast kortoplysninger
  7. Klik på Godkend

Regningen er betalt, når du får en kvittering pr. e-mail. Hvis der er sket en fejl, eller der for eksempel ikke er dækning på kortet, vil du få en fejlbesked. Kontakt i dette tilfælde kundeservice.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler

;