Er betalingsfristen på din faktura overskredet?

Overholder du ikke betalingsfristen på din faktura, kan du risikere, at dit YouSee-abonnement bliver lukket. Heldigvis kan dit abonnement genåbnes, selvom det er blevet lukket ned.

Sådan gør du, hvis betalingsfristen på din regning er overskredet

Betaler du ikke din regning, før betalingsfristen udløber, kan du risikere, at dit YouSee-abonnement bliver lukket.

Vil du gerne have dit abonnement åbnet igen, skal du først sørge for at din regning er blevet betalt, og derefter kontakte Kundeservice. Som udgangspunkt går der op til 5 hverdage, før vi kan se din betaling. Først når din betaling er registreret, kan vi tage imod besked om, at du gerne vil have dit abonnement genåbnet. 

Du kan få genåbningen til at gå hurtigere ved at sende os en kopi af din kvittering for indbetaling af regningen.

Er din ikke-betalte regning overgået til inkasso, skal vi dog have registreret din indbetaling, før vi kan genåbne dit abonnement. I tilfælde af inkasso er det altså ikke nok at sende en kopi af din kvittering for indbetaling.

Når vi enten har registreret din betaling eller modtaget din kvittering sammen med dit ønske om at få genåbnet dit abonnement, giver vi besked til vores teknikere.

Det koster et gebyr at få genåbnet signalet.

Læs mere om gebyr for genåbning af dit abonnement

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler

;