Hjælp til betaling og regning



Sådan tilmelder du din YouSee-regning til MobilePay

Du tilmelder din regning til MobilePay i Mit YouSee. Når din regning er tilmeldt, vil dine fremtidige regninger automatisk blive betalt via MobilePay. 

De regninger, du har modtaget før tilmeldingen, betales med den betalingsform, du havde, før du skiftede til MobilePay.

Det koster ikke noget at betale via MobilePay.

  1. Log ind på MitYouSee.
  2. I menuen til venstre vælger du Betalingsmetode.
  3. Hvis du har flere kontonumre, så vælg først den konto som du ønsker at tilknytte til MobilePay.
  1.  Scroll ned, og klik på MobilePay under Betalingsmetode.
  1. Sæt flueben ved, at du accepterer vilkårene for MobilePay.
  2. Udfyld din mailadresse og det mobilnummer, som du vil benytte til din MobilePay aftale.
  3. Klik fortsæt

  1. Hvis du foretager din tilmelding via Mit YouSee på en PC, så fortsætter guiden her. Hvis du foretager din tilmelding via Mit YouSee på din mobil, så gå til punkt 9.

Check at det er det korrekte mobilnummer, som vi har indsat. Når du klikker fortsæt, kan du færdiggøre tilmeldingen på din mobil.

  1. Log ind på MobilePay appen, hvor betalingsaftalen nu ligger klar. Du tilknytter nu dit betalingskort ved at swipe.

 

 

 

 

 

  1. Du har mulighed for at tilknytte et andet betalingskort.

 

 

 

  1. Din regning er nu tilmeldt MobilePay, og din betalingsmetode er opdateret i Mit YouSee.

Det betyder, at din næste regning fra os vil blive betalt automatisk via MobilePay.

Har du en ubetalt regning liggende? Så skal du betale den på samme måde, som før du tilmeldte dig MobilePay.  

Tip: Har du flere abonnementer med forskellige YouSee-kontonumre, skal du gentage tilmeldingen for hvert kontonummer.

Spørgsmål og svar

 
    1. Betalingen trækkes som regel den sidste hverdag i måneden. Er du kvartalsafregnet, er det selvfølgelig kun én gang i kvartalet.
    2. Hvis du lige har oprettet eller ændret dit abonnement, kan din betalingsdato falde på et andet tidspunkt. Men du vil altid modtage regningen mindst syv dage før betalingsdatoen.
    1. Når du opretter din MobilePay-aftale, vil du blive bedt om at registrere en mail. Vi sender din regning til denne mailadresse.
    2. I din MobilePay-app kan du se beløbet, der vil blive trukket..
  • Det kan for eksempel være, fordi du har fået et nyt betalingskort, som endnu ikke er tilmeldt din MobilePay-løsning. Opdatér dine oplysninger i din MobilePay-app – så vil betalingen af din næste regning igen foregå automatisk. Den ubetalte regning kan du betale i Mit YouSee.

     

  • Ja. Det kan du gøre i MobilePay-appen 1-8 dage før betalingsdatoen.

     

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen