Sådan skifter du betaler på dit abonnement via kabel-tv-stikket

Skal en arbejdsgiver, et familiemedlem eller en tredje betale for dit YouSee-abonnement via kabel-tv-stikket (Coax) i stedet for dig selv, skal du kontakte YouSee's Kundeservice.

Denne guide er til dig, der modtager produkter fra YouSee gennem kabel-tv-stikket (Coax) og dit stik ser sådan ud
YouSee kabel-tv-stik

Skift betaler på dit Tv-, Bredbånds- eller Telefoni-abonnement

Vil du skifte betaler på dit tv-, bredbånds- eller telefoni-abonnement fra YouSee, skal du kontakte Kundeservice.

For at undgå for lang behandlingstid, vil det være en stor hjælp, at du har følgende oplysninger klar:

  • Dit kundenummer
  • Hvilket eller hvilke produkter, du vil skifte betaler på
  • Fulde navn, adresse og gerne "Att: navn" på den nye betaler (eksempelvis arbejdsgiver)

Skift betaler på dit Mobil-abonnement

Vil du skifte betaler på dit mobil-abonnement fra YouSee skal du udfylde og sende en fuldmagt til YouSee Kundeservice.

Skal din regning sendes elektronisk via EAN?

Skal din arbejdsgiver betale din regning fra YouSee, og ønsker at få den tilsendt via EAN, skal din arbejdsgiver kontakte YouSee og oplyse om dette, efter de er blevet registreret som ny betaler.

YouSee Telefoni er på en særskilt elektronisk regning, der kun kan ses på Mit YouSee, og kan derfor ikke sendes via EAN.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler