Sådan skifter du betaler på dit abonnement

Denne artikel giver svar på, hvad du skal gøre, hvis du ønsker at oprette anden betaler på dit YouSee-abonnement. 

Skal du have en anden person til at betale regningen?

Hvis du som privatkunde eller selvstændig erhvervsdrivende ønsker at oprette anden betaler på dit tv-, bredbånds- eller fastnetabonnement, skal du kontakte Kundeservice.

Vi beder dig have følgende oplysninger klar, når du henvender dig:

  • Dit kundenummer
  • Hvilket eller hvilke produkter, du vil skifte betaler på
  • Fulde navn, adresse og gerne "Att: navn" på den nye betaler

Skal den virksomhed, du arbejder for, betale regningen?

Hvis dit YouSee privatabonnement fremover skal betales af din arbejdsgiver, skal der ske et ejerskifte af det pågældende abonnement. Det betyder, at din arbejdsgiver fremover bliver juridisk ejer af produktet, mens du er brugeren. Du skal benytte denne blanket til at meddele om ejerskiftet.

Skal din regning sendes elektronisk via EAN?

Hvis din arbejdsgiver ønsker at få regningen tilsendt via EAN, skal du først registrere virksomheden som ny betaler. Herefter er det virksomheden, der skal kontakte YouSee og bede om at få regningen tilsendt via EAN.

Ønsker du at overdrage dit mobilabonnement?

Så kan du finde mere hjælp her.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen





Relaterede artikler