Hjælp til betaling og regning



Sådan skifter du betaler på dit abonnement

Skal du have en anden person til at betale regningen?

Hvis du som privatkunde eller selvstændig erhvervsdrivende ønsker at oprette anden betaler på dit tv-, bredbånds- eller fastnetabonnement, skal du kontakte vores kundeservice.

Vi beder dig have følgende oplysninger klar, når du henvender dig:

  • Dit kundenummer
  • Hvilket eller hvilke produkter, du vil skifte betaler på.
  • Fulde navn, adresse og gerne "Att: navn" på den nye betaler.

Skal virksomheden du arbejder for betale regningen?

Hvis dit YouSee privatabonnement fremover skal betales af din arbejdsgiver, skal der ske et ejerskifte af det pågældende abonnement. Det betyder, at din arbejdsgiver fremover bliver juridisk ejer af produktet, mens du er brugeren.

For at give os besked om ejerskiftet af dit YouSee abonnement til din arbejdsgiver, skal din arbejdsgiver udfylde én eller flere af disse blanketter:

Skal dit abonnement flyttes fra én arbejdsgiver til en anden, skal din nye arbejdsgiver kontakte TDC Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90.

Skal abonnementet eller regningen deles mellem dig og din arbejdsgiver, har du følgende muligheder :

  • Hvis du selv skal eje dit telefonabonnement og/eller dit tv-abonnement, og din arbejdsgiver skal eje dit bredbånds-abonnement, skal din arbejdsgiver kontakte TDC Medarbejderbredbånd på 70 70 90 01 og taste 1 og herefter taste 1 igen.
  • Hvis du skal stå som bruger af abonnementerne, men din arbejdsgiver juridisk skal eje både telefon- og bredbåndsabonnementet, kan din arbejdsgiver kontakte TDC Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90 og taste 4.

Skal vi sende din regning elektronisk via EAN?

Hvis din arbejdsgiver ønsker at få regningen tilsendt via EAN, skal du først registrere virksomheden som ny betaler. Herefter er det virksomheden, der skal kontakte YouSee og bede om at få regningen tilsendt via EAN.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen