Hjælp til betaling og regning



Er du ny kunde hos os? – sådan ser din første regning ud

Her får du en overordnet beskrivelse af, hvordan den første regning typisk ser ud.

Er den første regning højere end du havde forventet? Det kan skyldes, at den første regning du modtager, kan indeholde nogle gebyrer og engangsbetalinger i forbindelse med oprettelsen af dit abonnement. Det kan eksempelvis være oprettelsesgebyr, teknikerbesøg eller installation af ekstrastik. Den slags udgifter vil naturligvis kun optræde på den første regning.

Derudover skal du også være opmærksom på, at størrelsen af den første regning afhænger af, hvornår på måneden du har købt dit abonnement. Du vil nemlig altid minimum skulle betale for en hel måned eller et helt kvartal. Starter du eksempelvis et abonnement midt i en måned, så vil du typisk skulle betale for både den resterende måned og for den kommende. Det samme gør sig gældende, hvis du er kvartalsafregnet.

Dit abonnement bliver altid betalt forud og dit forbrug bliver betalt bagud. Perioderne du betaler for, står på din regning.

Du kan tilmelde din regning til betaling via Betalingsservice eller Automatisk Kortbetaling.

Er du ikke ny kunde, men ønsker at se dine regninger, skal du logge ind på Mit YouSee.

Du kan også få hjælp i vores regningsforklaring, hvor vi viser et eksempel på en regning, og forklarer, hvad de forskellige områder betyder.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen