Få hjælp til at forstå din regning

Flere forhold kan påvirke den regning, du modtager fra YouSee for produkter via telefonstikket (DSL). Er du ny kunde, eller har du opsagt eller ændret et abonnement, kan du opleve at modtage en større regning end forventet eller modtage flere regninger på en gang.

Denne guide er til dig, der modtager produkter fra YouSee gennem telefonstikket (DSL) og dit stik ser sådan ud

Modtager du i stedet produkter gennem kabel-tv-stikket (Coax), 
Multistik og dobbelt multistik - dit YouSee telefonstik
Bemærk, artiklen handler om regninger helt overordnet og beskriver, hvordan en regning typisk kan se ud. Din regning kan derfor godt indeholde andet end, hvad der er beskrevet her.

Hjælp til at forstå din regning for Fastnet

Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål til regninger for Fastnet.

  • Med FriFastnet taler du for 0 kr./min. - hele døgnet alle ugens dage til alle danske fastnetnumre.

  • "Øvrige” dækker over f.eks. klokken, vejrmelding, vækning, samtalebestilling, træfpunkttjenester, Danmarks Direkte eller afgift for bestilling og afbestilling af ekstraservices samt opkaldsforsøg, hvor du ikke fik forbindelse.

  • Det er navne på den type telefonapparater, som du har lejet gennem YouSee.  Ønsker du at opsige denne lejeaftale, skal du aflevere telefonen i din nærmeste YouSee Butik og bede om at få opsagt aftalen. Har du ikke længere telefonen, skal du i stedet kontakte YouSee kundeservice.

  • YouSee's samlerabat bliver automatisk tildelt alle, der har fastnettelefoni hos YouSee og ADSL-bredbånd hos enten YouSee eller en anden operatør. Det vil fremgå af din regning fra YouSee. 

  • Hvis du oplever, at alle dine opkald fra både fastnet som mobil står samlet under ét telefonnummer (typisk fastnetnummeret), så har du det, vi kalder en samlet regning. Hvis du ønsker at se opkaldene for enten mobil eller fastnet separat, skal du kontakte YouSee Kundeservice. Her kan vi hjælpe dig, så du får separate opgørelser fremover.

    • Hvis du selv står som ejer af dit Fastnet eller Mobil abonnement, og din arbejdsgiver fremover skal betale, så skal du bede din arbejdsgiver ringe til Kundeservice på 70 70 40 40.
    • Hvis du vil flytte et abonnement fra én arbejdsgiver til en anden, skal du bede din nuværende arbejdsgiver ringe til Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90.

    Hvis regningen skal deles mellem din arbejdsgiver og dig, så følg vejledningen herunder:

    • Hvis du selv skal eje dit telefonabonnement og/eller din Bredbåndsforbindelse, men din arbejdsgiver skal betale, skal din arbejdsgiver ringe til YouSee Kundeservice 70 70 40 40 og taste 4
    • Hvis du skal eje dit telefonabonnement, og din arbejdsgiver skal eje din Bredbåndsforbin-delse, skal din arbejdsgiver kontakte TDC Medarbejderbredbånd tlf. 70 70 90 01 og taste 1.
    • Hvis du skal stå som bruger af abonnementet, og din arbejdsgiver skal eje både telefon-abonnement og Bredbåndsforbindelse, kan din arbejdsgiver kontakte TDC Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90 og taste 4.

Relaterede artikler