Forstå din kreditnota fra YouSee

Har du spørgsmål til din kreditnota fra YouSee, kan du her på siden få forklaret de forskellige punkter. 

Bemærk, at har du penge til gode, skal du logge på yousee.dk/udbetaling og oplyse, hvortil dit tilgodehavende skal overføres. 
Kreditnota første side
Side 1
Kreditnota anden side
Side 2
Kreditnota tredje side
Side 3
Kreditnota fjerde side
Side 4

Forklaring af side 1


1. Kontonummer er dit kundenummer. Det skal du bruge, for at logge ind og få overført de penge, du har til gode hos YouSee. Når du kontakter YouSee vil du altid blive bedt om, at oplyse dit kundenummer.

2. Fakturanummer er kreditnotanummer. Det skal du indtaste på tdc.dk/tilbagebetaling når du logger ind for at få dit tilgodehavende udbetalt.

3. På forsiden af din kreditnota ser du et overblik, som er en opsummering af din samlede kreditnota og det krediterede beløb. Hvis du skylder penge til YouSee, vil det blive modregnet beløbet på din kreditnota, inden du får din kreditnota udbetalt.

4. Det samlede krediterede beløb.

5. Sikkerhedskoden skal du taste på yousee.dk/kreditnota for at logge ind og få overført de penge, du har til gode hos YouSee.
Kreditnotaforklaring første side

Forklaring af side 2

Side 2 er en ordforklaringsside

Forklaring af side 3


6. På side 3 ser du en detaljeret kreditnotaoversigt, der specificerer, hvad der er blevet krediteret.

7. Periode/dato viser den periode eller dato, som beløbene på kreditnotaen gælder for.
Kreditnotaforklaring tredje side

Forklaring af side 4


8. Her ses det samlede beløb, du enten skal betale eller har til gode hos os. Er der et minus foran beløbet betyder det, at du har penge til gode, som enten vil blive modregnet, hvis du skylder os penge i andre sammenhænge, eller du kan få dem udbetalt til din konto.
Kreditnotaforklaring fjerde side

Få hjælp til din kreditnota

Relaterede artikler