Forstå din betalingspåmindelse fra YouSee

Er du i tvivl om, hvordan du læser din rykker fra YouSee, får du her hjælp til at forstå den punkt for punkt.

Hvis du har modtaget en betalingspåmindelse fra YouSee

Du modtager en rykker fra YouSee, når vi ikke har modtaget betalingen for en given regning inden den angivne betalingsfrist.

Har du fået en sms, e-mail eller anden rykker fra YouSee, kan det skyldes, at du har fået nyt betalingskort. Tjek derfor altid, at du har husket at opdatere dine kortoplysninger til Automatisk Kortbetaling i Mit YouSee.

Du kan betale din ubetalte regning på yousee.dk/indbetaling.

Hvad betyder punkterne på rykkeren?

Fakturanummeret viser den regning, som vi mangler betaling for. På den oprindelige faktura ser du fakturanummeret øverst i højre hjørne. 

Fakturadato er den dato, den oprindelige faktura havde betalingsfrist.

Periode viser den periode den ubetalte regning omhandler.

Beløb viser det skyldige beløb vedrørende den ubetalte regning.

Betalingsfrist angiver den sidste dag, du kan indbetale beløbet på rykkeren, uden at sagen fortsætter til inkasso. 

Betalings-id er det nummer, der bruges til at identificere den specifikke indbetaling. 



Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen





Relaterede artikler