Sådan modtager du regninger på e-mail

Har du produkter via telefonstikket (DSL), kan du redigere i dine indstillinger i Mit YouSee, så du fremover modtager dine regninger per e-mail.

Denne guide er til dig, der modtager produkter fra YouSee gennem telefonstikket (DSL) og dit stik ser sådan ud
Multistik og dobbelt multistik - dit YouSee telefonstik

I Selvbetjening kan du redigere dine personlige indstillinger, så du fremover modtager din regning per e-mail.


1. For at se og ændre dine oplysninger, skal du logge på Mit YouSee

2. Når du er logget ind i Selvbetjening, skal du klikke på linket Se og redigér ud for dit abonnement.

Klik på Se og redigér ud for det abonnement, du vil tilmelde

3. Klik på Redigér ud for punktet Kundeoplysninger

Klik på Redigér ud for kontaktoplysninger

4. Scroll nu ned på siden til punktet Regninger sendes via. Her kan du vælge mellem at modtage din regning per post, e-mail eller i Selvbetjening

5. Vælg eksempelvis E-mail og indtast din e-mail adresse. Husk at klikke på Gem nederst på siden

Vælg hvordan du vil modtage dine regninger

Se din regningshistorik i Selvbetjening

I Mit YouSee har du altid adgang til at se dine regninger og hente dem som en PDF-fil. Du har også adgang til dit regningsarkiv, hvor du kan se regninger og regningsspecifikationer fra de sidste fire kvartaler. 


Få dine regninger med posten

Du kan også vælge at modtage din regning med posten. Det koster dog et gebyr på 49 kr. per regning. Hvis du ønsker at modtage din regning med posten, skal du kontakte YouSee Kundeservice.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler

;