Snart samler vi nogle af dine regninger

Denne information gælder kun for kunder med Bredbåndstelefoniprodukterne: 

  • YouSee Telefoni Forbrug
  • YouSee Telefoni Fastpris
  • YouSee Telefoni Fastpris Ekstra
  • Vi arbejder hele tiden for at gøre det bedre og lettere for dig at have dine abonnementer hos os. Et skridt på vejen er, at vi samler to regningssystemer. 
    Fra 1. april kommer dine regninger for bredbåndstelefoni over i det system, der sender regninger for tv og bredbånd. Og derefter vil du få samlede regninger for disse abonnementer. 
  • Nej - dit abonnement, din pris og dine services fortsætter uændret – bortset fra, at du fremover betaler det sammen med, hvad du har af bredbånd og eventuelt tv hos os.
     
  • På grund af skiftet til det nye regningssystem vil du ikke som ellers kunne følge dit samtaleforbrug på Mit YouSee i perioden fra 1. februar til senest udgangen af marts hvor ændringerne er gennemført. Du vil dog efterfølgende kunne se dit samtaleforbrug på Mit YouSee samt bestille en opkaldsoversigt hos os, hvis du har behov for det.
     
  • Det vil være en stor hjælp, hvis du kan undgå at bestille ændringer på dit telefonabonnement i perioden 1.-20. marts, hvor også ordresystemet vil være berørt. Vi kan ikke garantere at kunne gennemføre eventuelle ændringer i den periode til den ønskede tid.
     
  • Din regning vil fremover indeholde en samlet oversigt over dine abonnementer samt evt. forbrug for bredbåndstelefoni, bredbånd og evt. tv. Når regningerne for din bredbåndstelefoni bliver lagt sammen med dine bredbåndsregninger, vil de samlede regninger følge de aftaler, der nu gælder for regninger for tv og bredbånd. 
     
  • Din bredbåndstelefoni vil fremover blive opkrævet sammen med den opkrævning, du får på bredbånd og evt. tv. I dag opkræves de nævnte telefonabonnementer månedsvis, men hvis du opkræves kvartalsvis af YouSee på dit bredbånd/tv, vil dit abonnement og forbrug for YouSee Bredbåndstelefoni også blive opkrævet kvartalsvis.
     
  • Din bredbåndstelefoni vil blive betalt via den betalingsform, du har valgt for dit bredbånd/tv. Har du fx valgt Automatisk Kortbetaling dér, er det den aftale, der kører videre for de samlede regninger. 
     
  • Har du udestående regninger liggende på telefoni, skal du betale dem, som du plejer. Selve betalingsaftalen sørger vi for ophører, når regningerne er samlet i det fælles system.
     
  • Hvis du har oprettet en anden betaler på dit bredbånd, vil du blive opkrævet for bredbåndstelefoni sammen med dit tv og/eller eventuelle andre YouSee abonnementer.
     
  • I løbet af marts får du en opsamlingsregning for telefoni fra det nye system med betalingsfrist i april.

    • Betaler du tv og bredbånd hver måned, vil opsamlingsregningen dække dit telefonabonnement for april plus dit eventuelle samtaleforbrug uden for abonnementet fra 1. februar.
    • Betaler du tv og bredbånd hvert kvartal, vil opsamlingsregningen dække dit telefonabonnement for april, maj og juni samt dit eventuelle samtaleforbrug uden for abonnementet fra 1. februar.

    Derefter vil du fast betale for din bredbåndstelefoni på dine samlede regninger. 

  • Ja. Eneste ændring er, at betaling for bredbåndstelefoni opkræves på regninger for bredbånd og evt. tv. 
    Du kan se de nye vilkår her

Har du spørgsmål?

Vil du som følge af ændringen ændre din aftale om YouSee Bredbåndstelefoni, sidder vi klar ved telefonen mandag-torsdag kl. 8.00-17.30 og fredag kl. 8.00-16.30. Ring til os på 70 70 35 15.