Har du brug for at klage?

Derfor har vi et dedikeret hold af ansatte, der sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har oplevet et dårligt forløb i forbindelse med din kontakt til YouSee - dette er vores Kundeambassadører. Du kan også kontakte os, hvis du har forslag til, hvor vi kan forbedre vores service. Vi bruger aktivt dine input til at blive bedre.

Sådan behandler vi din klage

På billedet kan du se, hvordan forløbet ser ud for din klage - fra start til slut.

Du kan udfylde vores klageformular ved at klikke på linket nedenfor.  

Gå til Klageformular

Du er også velkommen til sende din henvendelsen med posten. Skriv til:


YouSee Kundeambassadører
Klingenberg 16
5000 Odense C

Vil du klage over afgørelsen af en sag, du har modtaget svar på?

Er du ikke tilfreds med YouSee’s afgørelse vedrørende klage omkring abonnement på teletjenester – fx klager over regningen eller YouSee’s vilkår – kan du klage til:


Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3th
1609 Kbh. V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk
Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnement på teletjenester.

Er du ikke tilfreds med YouSee's afgørelse vedrørende klage omkring varer (fx mobiltelefoner) eller indholdstjenester (fx tv, musik eller ringetoner) kan du klage til:

Nævnenes Hus
Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
Nævnenes Hus


Er du statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af klage skal du angive YouSee's e-mailadresse: kundeservice@yousee.dk

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen