- Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Når du er logget ind, kan du se driftsinformation og status på dit abonnement.
Har du problemer med at bruge funktioner som tv-arkivet eller Start forfra, så har vi samlet nogle tips, der forhåbentlig kan fikse problemet.
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
Hvis det ikke hjælp at genstarte skal du prøve at nulstille din tv-boks.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer.
Vigtigt! Dit tv skal være tændt når du starter nulstillingen af din tv-boks, men din tv-boks skal være slukket.
Hvis du har forbundet din tv-boks via wi-fi, så kan problemet ligge her. Det kan være, at dit trådløse netværk ikke fungerer som det skal. Prøv derfor at sætte et netværkskabel fra dit modem til din tv-boks. Hvis det hjælper, så ligger problemet i dit trådløse netværk. Har du brug for hjælp til dit wi-fi?
Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte os.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?