Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis tv-arkiv eller Start Forfra fejler?

Har du problemer med at bruge funktioner som tv-arkivet eller Start forfra, så kan du finde hjælp her.

1. Sluk og tænd dit udstyr

Har du problemer med at bruge funktioner som tv-arkivet eller Start forfra, så har vi samlet nogle tips, der forhåbentlig kan fikse problemet.

1. Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).

Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.

Sluk din Homebox 4

2. Sluk så din tv-boks.

Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.

Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

Digitalmodtager

3. Tænd nu for din YouSee HomeBox igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.

Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.

4. Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.

5. Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.

2. Nulstil din tv-boks

Hvis det ikke hjælp at genstarte skal du prøve at nulstille din tv-boks.

Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer.

 

Vigtigt! Dit tv skal være tændt når du starter nulstillingen af din tv-boks, men din tv-boks skal være slukket.

1. Tænd tv-boksen ved at bruge Tænd/sluk-knappen på bagsiden af boksen.

2. Vent ti sekunder. Sluk og tænd så hurtigt tv-boksen på Tænd/sluk-knappen.

3. Dette gentager du tre gange. 

4. Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.

Digitalmodtager

3. Er tv-boksen forbundet via din trådløse forbindelse?

Hvis du har forbundet din tv-boks via wi-fi, så kan problemet ligge her. Det kan være, at dit trådløse netværk ikke fungerer som det skal. Prøv derfor at sætte et netværkskabel fra dit modem til din tv-boks. Hvis det hjælper, så ligger problemet i dit trådløse netværk. Har du brug for hjælp til dit wi-fi?

Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte os.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.