Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis tv-boksen viser en fejlkode?

Hvis dit YouSee Tv viser fejlkode 001, 003 eller 006, kan det være, fordi:

  • der mangler et netværkskabel eller kablet er beskadiget
  • du har tilsluttet din egen router
  • du har ændret i opsætningen på din YouSee HomeBox.

Sådan løser du problemet:

1. Tjek, at netværkskablet sidder helt fast i netværksindgangen til din tv-boks, som fremhævet på billedet.

Kablet skal sidde fast i netværksindgangen

2. Følg ledningen hen til din YouSee HomeBox og tjek, at ledningen er tilsluttet en af de fire gule porte, som vist på billedet.

Ledningen skal være tilsluttet de gule porte

3. Genstart nu alt dit udstyr. Sluk først tv-boksen. Tænd/sluk-knappen er fremhævet på billedet.

Tænd- og sluk-knappen

4. Sluk din YouSee HomeBox, og tænd den igen. Tænd/sluk-knappen er fremhævet på billedet.

5. Når @-lampen på forsiden af din YouSee HomeBox lyser konstant, kan du tænde tv-boksen og se tv igen.

Tænd- og sluk-knappen på Homebox

Hvis det mod forventning ikke løser problemet og du stadig ser fejlkoden på din tv-skærm, kan du kontakte kundeservice.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.