Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis tv-boksen viser en fejlkode?

Hvis dit YouSee Tv viser fejlkode 002, 004, 005, 007, 008, 009, 010 eller 011, kan det være fordi, at:

  • du ikke er internetforbindelse
  • du har tilsluttet din egen router
  • et netværkskabel er beskadiget
  • du har ændret i opsætningen på din YouSee HomeBox
  • der er en datafejl i din YouSee HomeBox
  • din YouSee HomeBox er slukket.

Sådan løser du problemet

1. Sluk først din tv-boks og genstart så alt dit udstyr. Tænd/sluk-knappen er fremhævet på billedet.

Tænd- og sluk-knappen

2. Sluk din YouSee HomeBox, og tænd den igen. Tænd/sluk-knappen er fremhævet på billedet.

3. Når @-lampen på forsiden af din YouSee HomeBox lyser konstant, kan du tænde tv-boksen og se tv igen.

Tænd- og sluk-knappen på Homebox
Hvis det mod forventning ikke løser problemet og du stadig ser fejlkoden på din tv-skærm, kan du kontakte kundeservice.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.