Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis tv-boksen viser en fejlkode?

Hvis dit YouSee Tv viser fejlkode 012, 013, 014, 015, 016 eller 017, kan det være fordi, at:

  • du har ændret i konfigurationen på din YouSee HomeBox
  • der er en datafejl i din YouSee HomeBox
  • du har tilsluttet din egen router.

Sådan løser du problemet

1. Sluk først din tv-boks, og genstart så alt dit udstyr. Tænd/sluk-knappen er fremhævet på billedet.

Tænd- og sluk-knappen

2. Sluk din YouSee HomeBox, og tænd den igen. Tænd/sluk-knappen er fremhævet på billedet.

3. Når @-lampen på forsiden af din YouSee HomeBox lyser konstant, kan du tænde tv-boksen og se tv igen.

Tænd- og sluk-knappen på Homebox

Hvis ovenstående ikke løser dit problem med at se tv, skal din YouSee HomeBox nulstilles.

Sådan nulstiller du din YouSee HomeBox

  1. Hold Reset-knappen inde i 15 sekunder med en kuglepen eller en anden spids genstand. Reset-knappen sidder i en fordybning på venstre side af din YouSee HomeBox.
  2. Vent yderligere 10-15 sekunder til lamperne blinker og går ud.
  3. Din YouSee HomeBox starter nu op igen og gendanner fabriksindstillingerne. Dette kan tage nogle minutter.

Når du nulstiller din YouSee HomeBox fjernes alle ændringer, du har foretaget. Det betyder, at netværksnavn (SSID) og krypteringsnøgle (WPA/WPA2) bliver stillet tilbage til fabriksindstillingerne, som du finder i bunden af din YouSee HomeBox. Se, hvordan du ændrer trådløst netværksnavn (SSID) og netværksnøgle.

Hvis det mod forventning ikke løser problemet og du stadig ser fejlkoden på din tv-skærm, kan du kontakte kundeservice.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.