Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis tv-boksen ikke kunne logge på?

Hvis du får fejlmeddelelse om, at tv-boksen ikke kan logge på, så er der primært to årsager til problemet:

Problemer med din netforbindelse eller en manglende aktivering af din tv-boks.

En uddybende meddelelse fortæller dig, hvor fejlen ligger:

Ingen IP-adresse

Boksen er endnu ikke aktiveret

 

Får du en fejlmeddelelse om Ingen IP-adresse, så tyder det på, at der kunne være problemer med din netforbindelse.

Tjek dit modem

Start med at tjekke om dit modem er tændt og om netforbindelsen virker som den skal. Prøv så at genstarte dit modem. 

Hvis du stadigvæk får fejlmeddelelsen når dit modem er genstartet, så skal du kontakte os.

Tjek din ordrebekræftelse

Får du en fejlmeddelelsen Boksen er endnu ikke aktiveret, så tyder det på, at tv-boksen ikke er aktiv endnu. I den ordrebekræftelse, du har modtaget kan du se, hvornår din tv-boks bliver aktiveret.

Prøver du at benytte boksen før aktiveringsdatoen, så vil du få denne fejlbesked. Du kan nemlig ikke bruge tv-boksen før den er blevet aktiveret.

Hvis boksen burde være aktiv, så skal du kontakte os.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.