Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis tv-boksen har mistet forbindelse til internettet?

Hvis din tv-boks ikke kan få forbindelse til internettet, skal du gøre følgende:

Genstart dit udstyr

1. Start med at genstarte dit modem. Vent så indtil modemmet er online igen.

 

2. Du skal så genstarte din tv-boks. 

Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.

Vent så 10-15 sekunder og tænd tv-boksen igen.

Hvis det ikke hjælper, så skal du kontakte os.

Saadan slukker du for stroemmen på din Humax tv-boks

Fejlbesked med en sky?

Oplever du at din tv-boks har en sky med en streg over i menuen, så skyldes det, at forbindelsen til YouSee ikke er etableret.
Du vil opleve at det kun er mulig at se live-tv. Det vil ikke være mulig at bruge funktioner der kræver forbindelse, så som afspilning af film, serier og lejefilm.
Denne tilstand kan opstå på to måder:


1. Internetforbindelsen er afbrudt
Fejlbesked på Humax tv-boks ved mistet forbindelse

Løsning - Kontrollèr at din internetforbindelse virker. Eventuelt med en computer eller en mobiltelefon. Så snart tv-boksen har forbindelse til YouSee igen, får du besked på skærmen og skal blot trykke på 'OK' på fjernbetjeningen.

 

2. Der er en fejl hos YouSee
Fejlbesked om fejl hos YouSee på tv-boksen

Løsning - Virker din internetforbindelse fint, men du kan forsat ikke bruge film, serier eller lejefilm. I første omgang bør du afvente at skyen forsvinder af sig selv (fejlen er blevet rettet hos YouSee). Herefter kan du prøve at genstarte tv-boksen.

Så snart tv-boksen har forbindelse til YouSee igen, får du besked på skærmen og skal blot trykke på 'OK' på fjernbetjeningen.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.