- Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Når du er logget ind, kan du se driftsinformation og status på dit abonnement.
I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstarts-proces:
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
Selvom du nulstiller din tv-boks, beholder du stadig dine optagelser.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer. Vi viser dig her, hvordan du gør.
Hvis du fortsat har problemer med dit tv, selvom du både har genstartet og nulstillet din tv-boks, kan du kontakte Kundeservice.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?