1. Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Når du er logget ind, kan du se driftsinformation og status på dit abonnement.
I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstarts-proces:
1. Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
2. Sluk så din tv-boks.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.
3. Tænd nu for din YouSee HomeBox igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
4. Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.
5. Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.
Bemærk, at selvom du nulstiller din tv-boks, beholder du stadig dine optagelser.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer. Vi viser dig her, hvordan du gør.
Hvis du fortsat har problemer med dit tv, selvom du både har genstartet og nulstillet din tv-boks, kan du kontakte Kundeservice.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?