- Først slukker du dit modem (YouSee Homebox).
Brug Tænd/sluk-knappen på siden af dit modem.
Når du er logget ind, kan du se driftsinformation og status på dit abonnement.
Har du intet tv-signal, så er der en række ting du selv kan gøre for at få det tilbage. Her har vi samlet en række punkter, som forhåbentlig kan afhjælpe problemet.
Har du ikke allerede gjort det, så start med at se om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser. Nedbrud og driftsforstyrrelser kan forekommer, og så snart vi ved om der er fejl i dit område, så opdaterer vi vores driftsinformation.
Tjek om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser
Har du ikke parret dit tv og tv-boksen til at bruge samme fjernbetjening, skal du huske at signalet fra tv-boksen bliver sendt via en anden HDMI indgang. På fjernbetjeningen til dit tv skal du trykke på den knap, der som oftest hedder Source eller Input, og så finde frem til HDMI indgang, som tv-boksen er sluttet til.
Tjek om din netforbindelse virker som den skal. Du vil ikke kunne se tv, hvis din internetforbindelse er nede.
Skal du have hjælp til manglende netforbindelse?
I mange tilfælde kan problemet løses blot ved at genstarte tv-boksen. Se her, hvordan du genstarter din tv-boks:
Brug Tænd/sluk-knappen på siden af dit modem.
Her slukker du på Tænd/sluk-knappen bag på boksen.
Har du tv-bokse i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
Hvis du stadigvæk har problemer, så tjek at kablerne sidder som de skal. Det er vigtigt, at du har brugt de medsendte kabler.
Tjek om:
Har du brug for hjælp til tv-boksens opsætning?
Har du gennemgået det ovenstående, og har du stadig problemer med tv-signalet, så er det bedst, du ringer til os på 70 70 40 40.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?