Hjælp til tv og streaming



Hvordan får jeg alle mine tv-kanaler igen?

Har du mistet alle dine tv-kanaler? Så er der heldigvis en række ting, du selv kan gøre for at få dem tilbage. Her i guiden får du tre forslag til, hvordan du finder fejlen og får dine tv-kanaler igen.

1. Tjek, om der er driftsforstyrrelser

Hvis du ikke allerede har gjort det, så start med at se om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser. Vi registrerer typisk fejl inden for 15 minutter. 

Se driftsinformation i dit område.

2. Bruger du det rigtige netværks-id?

Problemet med de manglende kanaler kan skyldes, at du ikke bruger det rigtige netværks-id til at indlæse kanalerne. Måden, du indlæser kanalerne på, afhænger af dit tv.

Se hvordan du indlæser dine kanaler.

3. Tjek, om antennekablet skal udskiftes

Er dit antennekabel mere end to år gammelt, eller er det beskadiget? Så kan du risikere, at det ikke længere er beskyttet mod indstråling fra andre trådløse signaler, som dermed kan forstyrre dit tv-signal.

Vi anbefaler dig derfor at udskifte det med et YouSee Ready antennekabel, som du kan købe i diverse elektronikbutikker. 

Har du fortsat intet tv-signal?

Ring til os på 70 70 40 40 — så gør vi vores bedste for at hjælpe dig.

Husk, at du kan benytte YouSee Tv & Film-appen på mobil og tablet eller tv.yousee.dk på pc indtil problemet er løst. 

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.