Hjælp til tv



Hvordan får jeg alle mine tv-kanaler igen?

Har du intet tv-signal, så er der heldigvis en række ting du selv kan gøre for at få det tilbage. Her har vi samlet en række punkter, som forhåbentlig kan fikse det manglende signal.

1. Tjek om der er driftsforstyrrelser

Hvis du ikke allerede har gjort det, så start med at se om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser. Nedbrud og driftsforstyrrelser forekommer desværre, og når det sker, så er der ikke andet at gøre end at vente på, at fejlen bliver udbedret.

Tjek om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser.

2. Bruger du det rigtige netværks-id?

Problemet med de manglende kanaler kan skyldes, at du ikke bruger det rigtige netværks-id til at indlæse kanalerne. Måden du indlæser kanalerne på, afhænger af dit tv.

Se hvordan du indlæser dine kanaler

3. Er der problemer med din forstærker?

Hvis du bruger en forstærker i hjemmet, så kan det være her fejlen ligger. Tjek derfor om forstærkeren er tændt og lyser.

Hvis den lyser, men du stadigvæk oplever problemer, så kan det godt tyde på, at forstærkeren er defekt og skal udskiftes.

4. Tjek om antennekablet skal udskiftes

Det kan være, at dit antennekabel ikke længere er godt nok.  Hvis kablet er over to år gammelt eller er blevet beskadiget, så yder det ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at det bliver udskiftet. Du kan købe et YouSee Ready-antennekabel i diverse elektronikbutikker.

Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte os.

Husk, at du kan benytte YouSee Tv & Film-appen på mobil og tablet eller tv.yousee.dk på pc indtil problemet er løst. 

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.