Hjælp til tv og streaming



Hvordan får jeg alle mine tv-kanaler igen?

Har du intet tv-signal, så du har mistet alle dine tv-kanaler? Herunder finder du en guide, hvor du får fire forslag til, hvordan du finder fejlen og får dine tv-kanaler igen.

1. Tjek, om der er driftsforstyrrelser i dit område

Tjek som det første, om der er generelle driftsproblemer i dit område. Nedbrud og driftsforstyrrelser forekommer desværre. Vi registrerer typisk fejl inden for 15 minutter.

Se om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser.

2. Bruger du det rigtige netværks-id?

Problemet kan skyldes, at du ikke bruger det rigtige netværks-id til at indlæse kanalerne. Måden, du indlæser kanalerne på, afhænger af dit tv.

Se hvordan du indlæser dine tv-kanaler

3. Er der problemer med din forstærker?

Bruger du en forstærker til signalet, kan den være skyld i fejlen. Tjek, om forstærkeren er tændt og lyser. 

4. Tjek, om antennekablet skal udskiftes

Har du et antennekabel, som er mere end to år gammelt, eller er det beskadiget? Så kan du risikere, at kablet ikke længere er beskyttet mod stråling fra trådløse signaler, som dermed kan forstyrre dit tv-signal.

Vi anbefaler derfor, at du skifter kablet ud med et YouSee Ready-antennekabel, som du kan købe i diverse elektronikbutikker.

Mangler du stadig dine tv-kanaler?

Har du stadig intet tv-signal, så kan du ringe til os på 70 70 40 40 — så gør vi vores bedste for at hjælpe dig.

Husk, du kan stadig se YouSee tv på YouSee Tv & Film-appen og på tv.yousee.dk. 

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.