Sådan genstarter du tv-boksen:
- Slut tv-boksen på tænd/sluk-knappen.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tænd din tv-boks igen.
Når du er logget ind, kan du se driftsinformation og status på dit abonnement.
Har du mistet dit tv-signal? Her får du fem forslag til, hvordan du finder fejlen og får dine tv-kanaler igen.
Tjek som det første, om der er generelle problemer i dit område. Vi registrerer typisk fejl inden for 15 minutter.
Tjek om din adresse er ramt af driftsforstyrrelser.
Tjek, om dit tv står på den rigtige HDMI-indgang. Tryk på knappen, der typisk hedder Source eller Input på fjernbetjeningen til dit tv, og find den HDMI-indgang, som tv-boksen sidder i.
Har du indstillet dit tv og tv-boks til at bruge samme fjernbetjening, så står tv'et på den rigtige HDMI-indgang.
Vi ved godt, at vi ofte anbefaler, at du genstarter din tv-boks. Men i mange tilfælde er det netop det, der løser problemet.
Sådan genstarter du tv-boksen:
Tjek, at kablerne sidder, som de skal. Det er vigtigt, at du har brugt de kabler, du fik sammen med tv-boksen.
Tjek at:
Vi anbefaler at modemmet er anbragt så frit og højt som muligt og gerne så tæt på tv-boksen som installationen tillader det.
Hverken tv-boks eller modem bør stå ovenpå andet elektronisk udstyr, da dette kan forstyrre signalet.
Skyldes fejlen rækkevidden på dit wi-fi netværk, kan du forbedre dit wi-fi netværk med vores WIFI booster. Klik her og læs mere - samt få hjælp til opsætning.
Få hjælp med opsætningen af din tv-boks.
Er dit antennekabel mere end to år gammelt, eller er det beskadiget? Så kan du risikere, at det ikke længere er beskyttet mod indstråling fra andre trådløse signaler, der dermed kan forstyrre dit tv-signal.Vi anbefaler dig derfor at udskifte det.
Ring til os, og bestil et nyt antennekabel.
Ring til os på 70 70 40 40 — så gør vi vores bedste for at hjælpe dig
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?