Hjælp til tv



Hvad gør jeg, hvis jeg mangler en eller flere af mine kanaler?

Vi har samlet en række råd, som forhåbentlig kan hjælpe dig, der mangler en eller flere af dine tv-kanaler.

1. Sluk og tænd dit udstyr

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstartsproces:

 

1. Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).

Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.

Sluk din Homebox 4

2. Sluk så din tv-boks.

Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.

Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

Digitalmodtager

3. Tænd nu for din YouSee HomeBox igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.

Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.

4. Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.

5. Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.

2. Nulstil din kanalrækkefølge

Det kan hjælpe at sætte din kanalrækkefølge tilbage til standard.

1. Tryk Menu på din fjernbetjening til tv-boksen.

2. Vælg Indstillinger og herefter TV.

3. Klik på Arranger kanaler og tryk så på Gem.

4. Klik så på Skift rækkefølge.

5. Du skal nu vælge Gendan standard og så trykke på Gem.

6. Tryk på Menu og Se tv. Tjek så om de forsvundne kanaler er tilbage nu.

Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte os.

Husk, at du kan benytte YouSee Tv & Film-appen på mobil og tablet eller tv.yousee.dk på pc indtil problemet er løst. 

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.