Hjælp til tv og streaming



Hvad gør jeg, hvis jeg mangler en eller flere af mine kanaler?

Vi har samlet fire gode råd, som forhåbentlig kan hjælpe dig, hvis du mangler en eller flere af dine tv-kanaler.

1. Bruger du de rigtige netværksoplysninger?

Problemet med de manglende tv-kanaler kan skyldes, at du ikke bruger det rigtige netværks-id til at indlæse kanalerne. Måden, du indlæser dine kanaler på, afhænger af dit tv. Læs her, hvordan du indlæser dine kanaler

2. Tjek, om dine kabler skal udskiftes

Det er vigtigt, at alle kabler er YouSee Ready, da andre elektroniske apparater i hjemmet ellers kan påvirke signalet. Hvis kablerne er over to år gamle eller er blevet beskadigede, anbefaler vi dig at skifte dem ud, så tv-signalet er ordentligt beskyttelse mod stråling. Læs mere om kabler og stråling her

Du kan købe YouSee Ready-kabler i elektronikbutikker. 

3. Du kan kun se valgfrie kanaler med tv-boks

Har du et abonnement med valgfrie kanaler, skal du have en tv-boks eller bruge et ekstra-kort for at se de kanaler, du har valgt. Har du brug for en tv-boks, så kontakt os

4. Har du flere tv i hjemmet?

Har du flere tv, men oplever kun fejl på et enkelt fjernsyn? Prøv at frakoble alle tv'er på nær det fejlramte. Hvis det løser problemet, er signalet i din bolig ikke stærkt nok til at blive delt mellem flere tv. Du skal derfor købe en forstærker. Den kan du få i diverse elektronikbutikker. 

Har du allerede en forstærker, så tjek først om den er tændt og lyser.

Stadig problemer med tv-kanalerne?

Er de forsvundne kanaler ikke tilbage, er du velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40. 

Husk, at du også kan bruge YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk, når du vil se tv med YouSee. 

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.