Hjælp til tv og streaming



Vælg type af streaming

En god forbindelse giver den bedste streaming

Når du streamer via YouSee Tv & Film-appen, er det vigtigt, at du har så meget af din internetforbindelse til rådighed som muligt. 
Det vil sige, at det er en god ide, at slukke eller slå internettet fra på andet udstyr, der også bruger din internetforbindelse.  

Oplever du stadig problemer, kan du prøve følgende:

Omdøb dit Apple Tv

Mange har ikke givet deres Apple TV et unikt navn. Så er der flere i dit område, der har Apple TV, kan det være, du ender med at forsøge at koble dig til et Apple TV, som ikke er dit.

Se, hvordan du ændrer navn på Apple TV

Slet forbindelsen til dit wi-fi

Kan dit Apple TV ikke få forbindelse til dit modem grundet fx nyt modem. Så kan du slette den gamle forbindelse, og oprette en ny. Se her, hvordan:

1. Først skal du vælge menupunktet Indstillinger.
2. Så skal du vælge Netværk.
3. Vælg så Wi-Fi.
4. Du skal nu vælge din wi-fi-forbindelse.
5. Vælg så Glem netværk.
6. Du skal nu kobles på dit wi-fi-netværk igen. Vælg Wi-Fi.
7. Du skal her vælge den wi-fi-forbindelse, du vil bruge.

8. Du skal nu indtaste din adgangskode til din wi-fi-forbindelse. Når den er indtastet, skal du vælge OK.

Du er nu forbundet igen, og er forhåbentlig klar til at streame uden problemer.

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.