Hjælp til tv og streaming



Vælg type af streaming

En god forbindelse giver den bedste streaming

Når du streamer via YouSee Tv & Film-appen, er det vigtigt, at du har så meget af din internetforbindelse til rådighed som muligt. 
Det vil sige, at det er en god ide, at slukke eller slå internettet fra på andet udstyr, der også bruger din internetforbindelse.  

Loaderhjulet kører, men der sker ingenting

Skabes der ikke forbindelse mellem appen og Chromecast, kan det ofte løses ved at genstarte appen.

  • Luk appen.
  • Genstart evt. din mobil eller tablet.
  • Genstart appen.
  • Tryk på Chromecast ikonet igen. 

Jeg kan ikke se Chromecast-ikonet

For at kunne bruge Chromecast, skal Chromecast og Tv & Film-appen bruge samme wi-fi-forbindelse.

Du kan finde hjælp til opsætning af Chromecast på deres hjemmeside.

Når Chromecast er sat op korrekt, vil du kunne se ikonet.

Indbygget Chromecast (Chromecast built-in)

Mange tv har en indbygget Chromecast funktion, så du ikke behøver at købe og tilslutte en Chromecast til dit tv. Bemærk dog, at YouSee ikke yder support på denne løsning. Dette skyldes at denne løsning er afhængig af tv-producenternes software for at virke optimalt. Vi kan derfor ikke garantere, at den indbyggede Chromecast fungerer med YouSee Tv & Film appen. 

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen